גנץ לראשי יש"ע: "חייבים להקשיב לשטח ולשמור על הסכמי השלום"

    איתי גדסי No Comments on גנץ לראשי יש"ע: "חייבים להקשיב לשטח ולשמור על הסכמי השלום"

    שר הביטחון נפגש באוגדת איו"ש עם ראשי מועמצת יש"ע והתייחס לתוכנית הריבונות שבפתח והדגיש את המחויבות לשמור על תיאום מלא עם ארה"ב יחד עם שמירה על הסכמי השלום באזור

    בני גנץ צילום: פלאש 90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הביטחון בני גנץ, נפגש היום (שלישי)  עם ראשי מועצת יש"ע באוגדת איו"ש, על רקע תוכנית הריבונות ההולכת וקרבה בתמיכת הממשל האמריקני, גנץ התייחס למהלך הריבונות והיחסים המדיניים יחד עם הצרכים האזרחיים ביו"ש.

    גנץ התייחס לסוגיית הריבונות והדגיש כי ישראל תפעל בתיאום מלא עם האמריקנים בעלי הברית החשובים ביותר של ישראל, אך עם זאת הבהיר, "כשאנחנו עושים מהלכים מדיניים אנחנו חייבים להקשיב היטב גם למה שקורה בתוך השטח ומסביבנו, ולשמור על הסכמי השלום שלנו עם ירדן למשל. ההסכמים האלו תורמים מאוד ליציבות האזורית ולביטחון של כולנו", אמר גנץ.

    בדבריו גנץ הבהיר כי אינו רץ להחיל ריבונות אלה חיי הפרט חשובים לו לא פחות, לדבריו "האחריות שלנו היא עוד לפני שמקבלים החלטות בנושא הריבונות, לעזור לטפח ולסייע למקומות שאנשים גרים בהם בצורה חוקית גם בביטחון וגם בכדי לאפשר חיים נורמלים".

    גנץ התייחס למחלוקת הפוליטיות בישראל בסיום דבריו "ייתכן ויהיו בינינו ויכוחים, אבל אני עומד על כך שנשמור על האחדות בחברה הישראלית. אני עשיתי את המהלך הפוליטי שלי כי ראיתי את הסכנה החברתית במדינת ישראל, ואנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו מתח בעוצמות שחווינו בשנים האחרונות".

     



    0 תגובות